Sider

6. apr. 2012

eeelsker min have


Jeg har fået sået grønkål, auberginer og lidt af en venindes kantbæger inde idag, og så havde jeg ungerne med en tur ud i regnen, hvor det blev til vilde rutchebaneture, lidt oprydning og så fik vi ved fælles hjælp fjernet en masse mælkebøtter.

Igår fik vi fyldt en højbede og to lave højbede - mine rabarber blev rykket i den høje og er du sviller nogle rødder de har det anede jeg ikke! Den ene lave kom mine jordbærplanter i - ikke det bedste tidspunkt at rykke de to ting på, men jeg trøstes ved at de har fået en meget bedre placering og bedre jord.

Nu håber jeg bare på varmere vejr - min nye sommerfuglebusk ser desværre helt trist ud efter nattefrosten forleden.

Og så drømmer jeg om pæoner, anemoner, akelejer, ranunkler og masser af georginer - selv om jeg mest er til haver, der kan spises...

1 kommentar:

  1. Sikke hyggeligt det lyder :)

    Har givet dig en blogaward, se mere på min side :)

    SvarSlet