Sider

13. apr. 2012

køkkenhaven medio april

Jeg fik plantet vores kaffepose-forspirede kartofler i potato pots igår - det er jeg meget spændt på og tror vi skal have lidt flere, ud over de tre der står på terrassen nu.
Det er så piv-koldt derude, så det er ikke meget der kan såes, men igår fik jeg lavet et lavt højbed med spinat, rødløg og skalotteløg. Det er jeg meget spændt på - især skalotteløgene, det er sjovt de formere sig som kloner. Spinat er sorten Reddy F1 som har fine røde stængler, som jeg synes smager så godt både som babyleaves i salat og senere som "rigtig" spinat. Og skal have sået noget mere - det er rart med vitaminbomber i fryseren.
Og sidst med ikke mindst blev citronmelisse plantet i en potte og står nu inde i varmen og hygger sig.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar