Sider

29. mar. 2010


Jeg er altså lidt stolt af min 3 mdr's vægtkurve! Fra 153 til 140kg!

Vi har haft en super hyggelig weekend - fået slappet af og leget med ungerne. Jeg har også fået læst lidt - min eksamen er jo den 7. og 9., men pga min operation den 14/4 har jeg virkeligt svært ved at fokusere på at læse. Jeg har ikke været specielt krea for tiden, men lidt er det da blevet til.

Vægten siger 140,2, så nu har jeg tabt 12,8 kg. Min operationsvægt er jo 139,7kg. Men jeg skal jo vejes om eftermiddagen med tøj på på dagen, så min morgenvægt skal sige 139, så burde det være rimeligt sikkert. Ligenu glæder jeg mig bare til at komme under 140kg. Jeg ved ikke om jeg skal til Mølholm den 7. og vejes, hvor det jo er en uge før OP og jeg skal veje de 139,7. Jeg har skrevet til flere forskellige, men de svarer ikke tilbage... Det er nu lidt dårligt, men jeg ringer derover imorgen.

Jeg er super træt af at tænke på vægten. Men nu er det også snart.

Jeg har bare været så forkølet - ondt i ører, bihuler, næse og hals - den den store tur, men det er som om det er ved at vende nu. Ungernes dagplejemor holder 2 ugers ferie nu, og de er i gæstedagpleje. Alberte havde 39 i feber igår har bare hostet hvert 10. sekund hele natten igennem... Ikke meget søvn vi har fået nogle af os. Men idag har hun det heldigvis bedre. Gustav har aldrig været i gæstedagpleje, kom afsted, havde haft en god dag og kun lige været ked, da farmand kørte imorges. Skønne dreng.Håber vi er ovre sygdom snart - jeg er så træt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar