Sider

30. mar. 2010

Jeg har købt et skæreunderlag, linial og en skærekniv, så den har stået lidt på patchwork - dog det meget simple. Jeg er ved at lave min mors fødselsdagsgave - 4 puder til hendes sofa:


Det er faktisk rigtigt sjovt og fedt firkanterne bare passer. Jeg er også igang med puder til Albertes seng og Nogle gulvpuder, lavet ud fra nogle gardinprøvebøger Ulrik fik på skolen:


Så er der påskehygge - Jeg håber mine unger arver glæden ved at udtrykke sig kreativt:


selvfølgeligt i prinsessekjole:


Vi beundrer Alberte fine påskeæg:


Kaninranke - lavet efter denne blog

Alberte elsker pink - har pink jakke, pink blink-sko, pink solbriller og ville gerne have en pink nederdel - så det fik prinsessen da:


Denne er jo så ikke pink, så ved første øjekast, var den ikke interessant:


Den blev godkendt, da der kom en pink hæklet blomst på. Jeg har også lavet en stilk, men den er ikke lige syet på endnu:


Alberte i nederdelen - det er hårdt at være i dagpleje, og ungerne tager lige en slapper:


Nederdel med fine svampe:


Og modellen har den på:


Dette er et UFO-strik, der har været længe undervejs, men nu endeligt er færdig - den er bare så lækker:


Egentligt en bluse til Alba, men hun vil ikke have den på, så den bliver Gustavs med et godt opsmøg på ærmerne:


Armbånd, som er inspireret af et jeg så ved en guldsmed til, for mig, mange penge - Jeg synes den her lyserøde jade i 14mm er super fin og at guldmønterne giver en god kontrast. Jeg gav det til mig selv, fordi jeg idag har nået min operationsvægt:


Tunika til prinsessen:


Når man siger smil Alberte, sker dette, efter en skør film hende og mormor så:


Så blev bukserne også færdige og hun spiller lige lidt med lillebror:


Det har længe været en UFO, så det var rart at få færdigt:



Skønne bukser til Alberte med blomster, fugle og sommerfugle:


Synes altså de her er lige til at blive glad i låget af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar