Sider

13. mar. 2010

I torsdags var ulriks piger her, fordi der går lang tid før de er her igen, da de næste weekend, som er vores weekend, skal med deres farmor og farfar i et stort tysk vandland. Derfor kommer de lidt hver dags aftener, så der ikke går 1 måned før vi ses.

Jeg havde derfor bagt de grove bananpandekager til alle ungerne om eftermiddagen og stod også og bagte en himmelsk gulerodskage med ostecreme, som Ulrik skulle have med på arbejde igår, for der var det nemlig Manden mins fødselsdag! Men jeg tog slet ikke noget af al det himmelske hjemmebag!! Der var jeg lidt stolt af mig selv!

Igår fredag var Ulrik og jeg på Bone's, for han spiser jo gratis på hans fødselsdag, og det var lige noget, der passede vores pengepung. Jeg skulle BARE have bagte kartofler! dem har jeg gået og glædet mig til! Jeg spiser jo ikke brød, kartofler, ris og pasta for tiden, så jeg havde glædet mig til masser af salat med dem til. Det smagte super godt og vi havde et par super hyggelige timer, hvor vi rigtigt fik hygget og snakket. Derefter tog vi hjem og så film - vi valgte at lege 5 film istedet for at tage i biffen - og vi så endda en gyser, selvom det mest er mig der er til gysere. Jeg spiste noget vingummi og lidt chips! Så det var en god og hyggelig syndedag...

Og det bedste var jeg fik sådan en mavepine og kvalme! Min mave kan slet ikke holde til det! Så idag blev resten af skidtet smidt ud og jeg lavede min nupo. Vægten var steget 300g, men de ryger igen.

Idag skal vi bare hygge herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar