Sider

19. maj 2010

Idag kommer min nye cykel, børneanhænger og tilbehør - så nu vil jeg igang med at cykle nogle gode ture. Det er blevet rigtigt godt vejr her i Odense.

Min smukke datter er blevet 3 år i mandags og er rigtigt blevet fejret. Søndag holdt vi for familien. Det var super surt vejr - regn hele dagen, men alligevel havde vi sådan en skøn dag. Mandag havde vi besøg af hendes venner fra dagplejen og heldigvis skinnede solen bare, så Alba åbnede gaver, vi fik boller og muffins og så gik vi i haven og legede. Det var bare hyggeligt. Alberte har en rigtig god veninde i dagplejen og de leger så godt sammen. Om eftermiddagen var jeg lige en time på den lokale fodklinik og få sommerfødder - SKØNT! Til aftensmad kom to af vores gode venner, som har to drenge, der er jævaldrende med Alberte og Gustav. De leger godt sammen, men puha, der var gang i huset. Alberte er lidt småforelsket i deres søn William - de er såååå søde sammen Det var bare sådan nogle dejlige dage, og jeg kan ikke forstå, at tiden går så stærkt. Min smukke, lille, stærke og selvstændige datter

De sidste par dage har jeg godt nok været træt, men det var det hele værd!

Jeg har jo så rundet de 25 kilo nu, men det går langsomt nu - meget langsomt! Men pyt med det - det går nemmere med at spise nu og jeg kan spise mere af gangen nu, men jeg kommer max op på 7-800 kcal og 5-60g protein, selvom jeg kæmper for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar