Sider

14. aug. 2010

har været lidt produktiv

Jeg er nu ved at være færdig med buksebunken :) så nu er der 5-6 par nye fløjls- og velour bukser til dem hver her i efteråret. De er begge vokset vildt her i sommer, så det var tiltrængt.
De turkise blev lidt skævt syet sammen i overdel og underdel i buen, så nu har gustav r*vgevir :)


Jeg har lige fået en silkevest færdig til gustav - som jeg også udlodder i min give away. Den lilla er en lille vest til en nyfødt - lidt skruk er man vel altid... Den grå er en rigtig vams i Uld med kokosknapper - den kan rigtigt holde Gustav varm til vinter. I midten ses mine nye collager i gangen - billeder taget af børnene da de lige er født og med data på: fulde navn, vægt, længde, dato, tid og sted - Jeg er sååå glad for dem og taknemlig for min veninde, der hjalp med at sætte tekster på.


Disse søde ugler pyder skabet i min gang. Så Dem idag i søstrene grene og de er bare så fine og jeg elsker ugler. Den grå vest er hæklet i merino uld til alberte. Endnu en ufo, der er færdig - skal have bund i dem inden uni starter.
Og så har min smukke lille datter været kreativ - vi er alene hjemme idag og hygger med film, popcorn og cola. Og så har hun malet disse små billeder til min mors gang. Jeg synes de er blevet rigtigt fine og så hyggede vi os rigtigt meget med at lave dem.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar